Vi mammor har en udda hemlighet...

Något man aldrig riktigt pratar högt om, varför kan man fråga sig.

Min kusin har avslöjat oss. Läs den otäcka sanningen om amning häääär!

 

Som tur var har ett klokt dockföretag löst detta, och satt treåriga flickor i hårdträning inför kommande amningsmaffian, så har du en dotter bör du genast förse henne med denna ljuvliga amningsdocka:

 

Till dockan får er dotter ett litet linne med bröstvårtor på(!) dockan slutar inte skrika förrän er dotter har ammat henne ur båda brösten. Är det inte fantastiskt?!

Ska vi gissa att den manliga VD:n på företaget får passa sig för att inte få ett skott i pannan när han är ute och går på stan.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag säger bara en sak om VDn..... KILL HIM! Eller nyp fast en baby vid hans bröstvårtor så kan vi ta en ny diskussion med gubben om amning. Gaaahh!!!!

2011-04-05 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0