Veckans budget tips!

Eftersom att detta är den fattigaste månaden någonsin här hemma i lyxvillan, så tänkte jag avslöja alla mammors bäst bevarade hemlighet för er.

Istället för att gå på snofsiga näsan i vädret varuhus och köpa svindyra hudlotions i vackra ljusrosa förpackningar med guldfärgade små lock med en doft av Paris Hilton, så tycker jag att ni ska testa den här;

Jag tror att nästan alla mammor som provat den på sig själva kan intyga att det är den bästa hudlotion man kan smörja in sig med. Sorgligt men sant.

Skulle ju aldrig falla mig in att smörja in Hugo i hudlotion, känns lite overkill, men mina egna nyrakade ben och mitt face älskar den. Det som är bra med produkter för bebisar är att det är stenhårda regelr och tester för att få sälja sina produkter i mataffärer.

 

Ut och handla, ca 35 kronor på ICA, Coop eller Willys, sikta mot avdelningen blöjor och barnmatsburkar.

När ni är tillräckligt rutinerade ska jag introducera er för Liberos Babyolja oxå. Men ni är inte redo än för så drastiska förändringar än, hav tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0