Super talangen Dea

Dea Norberg heter en tjej som sjungit och körat bakom alla stora svenska artister, på deras skivor och deras liveframträdanden och hon är verkligen en supertalang.

Jag har alltid undrat varför inte hon är den som står längst fram på scenen i stället för Pernilla Wahlgren och Charlotte Perrelli, men nu har hon iaf blivit utagen till en jätteshow i Las Vegas, med Elvis låtar, kul tycker jag, att jänkarna satsar på henne när inte Bert Karlsson med vänner har vett att göra det.

Här är hennes Adutionsvideo hon skickade in till Elvis showen och för att fatta hur grym hon är, får ni själva prova att sjunga USA´s natinalsång efteråt, för den fixade ju inte ens Christina Aguilera som bekant.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0