Nu ska halta Lotta ut och gå!

I 40 minuter måste jag tydligen hasa runt ute i leran med mitt stora bandageben släpandes efter mig. Jag gissar att det kommer att roa grannarna mer än mig.

Fast sen blir jag snygg. Förhoppningsvis. Det firar jag genom att köpa en ultra sportig bikini, där mina blygläppar kan vara precis så blyga som dom vill, utan att exponeras i en enda lång osmaklig kameltå.

Dom här två från Aqua Rapid ligger högt upp på önskelistan. Bubbelgum möter badstrand, me like a lot!!

 

Och till min sexiga badhunk till karl;

 

Aqua Rapid har dessutom väldigt tuffa badkläder för barn, garanterat Hello Kitty fria, dom hittar ni häääär


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0