Min son kommer att bli rikare än Krösus Sork!


Casper och en av hans bästa vänner Melvin har tydligen löst ett jobbigt problem för Melvin på egen hand idag.

Casper har nämligen dragit ut Melvins tand.

Jag blir ju själaglad av såna här egna initiativ, vet ni hur mycket stålar en tandläkare drar in om året?
Typ 500 000:- och då har jag inte ens räknat med alla svartjobb dom gör lite snyggt på gamla tanter och andra fattiga människor.

Hurra, han kommer att bli riiiik!!!!!!! Bästa ålderdomshemmet, här kommer vi! (Theo och jag, alltså)

Så här gick det till:

Casper: Bara så att du vet Melle, så kommer det här att göra jävligt ont! Vill du att jag ska snurra så många varv jag kan, eller ska jag bara dra ut eländet?

Melvin:
Kör på bara!

And so he did! Plopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0