Men då har vi ju visst råd?!


Det kostar kosing att ha barn. 1 miljon per barn faktiskt, enligt uträkning, om inte ungarna ska spela hockey. Då kan man lägga på en miljon till.

Varpå jag blir överlycklig. Om jag då låter bli att skaffa 16 barn till, så har ju jag faktiskt råd med den här bostaden!
När jag har visat den här bilden och lagt mina knock out argument på bordet framför Theo så kan ni börja skicka era julkort hit istället.

Location: Liiidingö
Utgångspris: 19 Millar (om man inte kan tänka sig att ligga med husägarinnan, helst innan hon dör)
Yta: 350 kvm (inredd som segelbåt)
Status: Ding, ding, ding, JackPot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0