Jag hade tänkt att förekomma er idag...

....skriva världen bästa godmorgon inlägg, så att ni fick en toppenstart på helgen, men det visar sig att trots att jag tvingades upp i gryningen av illvillig liten bebis, så hade redan 31 av er varit inne och besökt bloggen. Det gör mig lite oroad. hur ska jag kunna tillfredställa ert bloggberoende om ni går upp redan vid femsnåret? Jag kommer att dö i förtid av utslitna fingertoppar om ni fortsätter att hetsa så här.

Jag hade tänkt att Theo fortfarande skulle vara helt blind en liten stund till, vilket skulle göra det möjligt för mig att motivera en "white trash" lördag.

Det betyder att mamman skyfflar in en påse pommes frites i ugnen, sprutar ketchup i en skål och vrålar med raspig groggröst;

- KOM OCH ÄT UNGAR!

- Vad blir det? Svarar de misstänksamma barnen då.

- Det blir pommes! Fräser white trash ludret mamman då.

- Bara?!

- Ja, kom nu innan jag byter ert käk mot en RÅLEX guldklocka. Raspar morsan irriterat och trånar efter grannens nya klocka som denne köpt på en marknad i Thailand.

- Hurra! Ropar alla barnen då, för ser ni, det är inte mycket som barnen äter, men friterat skräp och ketchup, det äter dom helt utan hot.



Men, vad är väl en bal på slottet. Theo ser hur bra som helst på båda ögonen, så det blir till att göra nåt ordentligt denna lördag också. So close!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ska ju äta hos oss, hoppas inte ni behöver mer efter allt vi ställer fram/Kram

2011-04-09 @ 12:10:22

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0