Hjälp, vad har jag gjort?

Dricker vin mitt i veckan och begrundar det faktum att jag just har tackat nej till tjänsten på VeroModa.

Rekryteringsfirman ringde och var sååå glad, "Dom vill ha dig Anna, dom vill ha dig!"
Eftersom att jag inte har något jobb, är mammaledig med obefintlig inkomst borde det ha glatt mig men icke. Jag sa nej tack och bad dem att hitta ett bättre och roligare jobb(!?) vilket de lovade att göra.

Så nu dricker jag vin. Om ett litet glas till blir jag flamsig.

Magkänslan säger mig att det var rätt att tacka nej, men min hjärna undrar vad det är för fel på mig. Den som lever får se...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra!!! Gå på magkänsla den stämmer oftast/Kram Svärmor

2011-04-13 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0