Har haft en bra dag


Alltså, om ni vill massera ert egna ego; sök jobb! Nu har alla jobb jag har sökt hört av sig och bokat möte med mig, jag känner mig som den populära tjejen i klassen som alla killar vill bånka!! (Men det är bara Theo som får)

Det är faktiskt väldigt roligt att titta efter nya jobb, det finns en hel uppsjö med galna affärsidéer där ute, eller vad sägs som den här;

"Tycker du om stora sagofigurer? Då kanske du är den vi söker. Vi hyr ut gigantiska seriefigurer i form av Familjen Flinta, Katten Gustav mfl till företag som vill göra roliga events för sina kunder..."


Vem kommer på ett sånt företag? Antagligen en före detta clown som nu sadlat om till en lite mer seriös bransch. Seså, in med er på jobbjakt nu, imorgon ringer företagen och tigger om er uppmärksamhet och kastar pengar efter er, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0