För precis ett år sedan...

Och när han väl var ute, så blev han snabbt större och större...

Och idag är han ett helt år, eller jordsnurr, om ni så önskar.

Tack och lov har inte jag åldrats en dag sen han föddes.

 

Och alla de vise männen skockades kring det lilla barnet och tjötade sönder oss med samma illa dolda misstänksamma fråga;

Men vem är han lik?

Jag och  Theo när vi var ett år


Svar: Han är sin fars son. Men jag är inte orolig. Det växer nog bort.

 

Och idag blir det ett års kalas!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis på 1-årsdagen! Vi blir kvar i Lapplands Väsby. Vi är inte helt krya så vi får fira Hugo en annan dag! Kram!

2011-04-10 @ 08:55:45
Postat av: Camilla

Grattis på 1-årsdagen! Vi blir kvar i Lapplands Väsby. Vi är inte helt krya så vi får fira Hugo en annan dag! Kram!

2011-04-10 @ 08:56:15

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0