Därför bor man på landet

Saker som skiljer Stureplanstöntarna från oss bonnläppar är ju en hel del, men något som jag gillar med att bo på landet är att imorgon, när det är 40 års fest för Jesper som börjar klockan sex, är det först förfest hos Jens och Elisabeth, klockan fem, men innan vi kan gå på förfesten, så måste vi ju så klart gå på en förfest inför förfesten klockan fyra som anordnas av ytterligare några partyglada vänner, ha ha ha, sånt händer bara när man bor på en leråker nånstans mitt ute i världens ende...
Me like!

Typ så här ser våran lilla by ut, välkomna på förfest imorgon, missar du den första kan du haka på den nästkommande inom tio minuter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0