Är det bara i mitt huvud som dom hamrar?

Igår var vi på 40 års fest men innan den festen var vi på en förfest, och innan den förfesten var vi på en förfest till förfesten.

Så min status idag är väl; Nästan nykter. Snart.

Vi hade iaf oerhört oerhört trevligt igår. Jag är helt säker på det. Jag minns inte riktigt vilka jag pratade med, men jag minns bestämt att det serverades drinkar....


En timme innan kalaset blandade min man ansavrslösa drinkar hemma hos Elisabet och Jens.

Docksöta Elisabeth

 

Jag och Dick. Är det bara jag, men verkar det inte som om Dick inte känner sig helt bekväm i mitt sällskap?

 

Nä, vi vet inte varför en snygging som Dick inte riktigt kommer till sin rätt på bild. Här med värdinnan Emelie

 

Födelsedagspojken Jesper med Johanna

 

Tessan, Emelie och Johanna är systrar, nästan som trillingar fast med olika mammor.

 

Jens och Theo är stolta anhängare av Ö.B.H.T (Ösmos bordshockey turnering)

 

Jens & Elisabeth

 

Lite roligt var det att Theo fick Tessan till bordet. Hon är ju alldels för söt för att jobba med sopor, men självklart visar det sig att hon sitter på Ragnsells kontor och skriver fakturor, eftersom att Theo avskyr Ragnsells mer än handikapparkeringar som alltid är lediga utanför Ikea, trodde jag att stämningen skulle bli aningens ansträngd, men ack så jag bedrog mig!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tessan och Johannas kex.

 

Ha ha ha, den här bilden säger väl allt om hur vi mår idag. Tack kära söta värdpar och vänner för en jättefin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0