Vuxen-mobbning

Är vi för eller emot den här häxjakten som pågår just nu?

Jag menar personligen så känner jag mig så less på att höra folk vara upprörda för att Sverige Demokraterna kommit in i finrummet. Vem bryr sig? Inte jag iaf, dom fick ju folk att rösta på dem, antagligen jobbade de dubbelt så hårt som alla andra partier och plötsligt så gick de om.

Vad tror ni att de ska göra nu när de sitter där inne? Inte ett jävla smack tror jag. Ingen vill ta dem på allvar och därför finns det väldigt lite de kommer att kunna genomföra.



Det jag stör mig på är allt snack i medierna, ju mer upprörda folk blir, desto mer makt ger man bort till SD.

Danmark har en mtsvarighet till SD, det kom också in med strax över 5% första omröstningen, och kaos utbröt i alla medier folk var helt förtvivlade och gissa vad, tack vare det (tror man) ville fler och fler obildade människor gå in på deras hemsida och lära sig om dom, typ vad är det här för idéer dom kommer med, och kan ni tro vad som hände vid nästa val? Då fick partiet över 14% röster.

Så nu ignorerar vi det här, vi köper inga tidningar som trycke upp en massa gratisreklam för dem och så dissar vi alla tv debatter. För SD är som alla andra företag, syns man inte, så finns man inte. Deal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0