Storstilad lunch i huvudstaden

Vi har varit inne i storstan idag och käkat lunch med min vän Jocke. Jocke träffar man ca en gång var 6:e månad, han är nämligen väldigt buisey med alla sina hundra företag som mynnar ut i en miljard olika bolag med en massa finans-hot-shots. Jag hann inte prata så mycket med honom, för hans telefon ringde varannan minut, så istället försökte jag tyda vad samtalen handlade om. Jag tror att han pratade i koder alternativt är schizo.

 

"Jag såg hästen värma, såg skitbra ut. Nej jag stack innan hästen börja träna."

"Vad sa du att du ville ha? 120 000? Du får låna det av mig till på tisdag. Men jag måste ha dom på tisdag, du fattar det va?"

"Jag har ingen aning, vem fan kan jag ringa som vet vad jag har för kontonummer?"

"Sebastian spelade hockey inomhus. Ja i lägenheten, listerna pajade"

"Kan jag ringa tillbaka till dig? Inte?! Men vad vill du då?"

 

Och så där höll det på hela lunchen. Hur som helst, man fick ju iaf. se honom. Det får dessvärre inte ni. När jag drog fram kameran tjöt han en lång ramsa om att om det här hamnar på bloggen då är vänskapen över för gott. För gott! Här har ni den bästa bilden jag fick, innan han kastade sig iväg i sin Bathmobil mot solnedgången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0