Skjut mig nu!

Pang! Pang! Pang! Pang! Pang!

Jag: Casper, sluta med det där jag blir tokig!

Casper: Mäh, jag håller ju på att slå rekord i hur många gånger jag kan hålla pingisbollen i luften utan att den ramlar till golvet. Pang! Pang! Pang!

Casper har fått ett idiotiskt pingisrack som med digitala siffror som räknar hur många gånger pingisbollen studsar mot det stenhårda racket.

Jag: Casper, mamma håller på att få en psykos, hur många gånger tänker du göra?

Casper: Jag ska bara studsa bollen 999 gånger. Pang! Pang! Pang!

Jag: Okej, men hur många har du gjort nu då, typ 800 eller?

Casper: Nä, jag ligger på 134, jag har mer än 800 studsar kvar.

Skjut mig nu. Seriöst.


Kommentarer
Postat av: kicki

Var glad att det inte är en riktig pangare!!!

Lägg gärna ut fler kort från Tu

2010-09-21 @ 10:54:32
Postat av: Cusin

Visst är det underbart med barn?!

På tal om barn så måste ju alla barn ha et namn (ja det är sant!). Bara för att jag har en massa tjejnamn så kommer säkert 2:an bli en kille. Det är ju hur svårt som helst att komma på bra killnamn. Och det är här du kommer in i bilden, du kan ju allt som är coolt å häftigt! Bra! Snälla, skicka mig gärna förslag på coola killnamn så att vårt andra barn inte behöver heter L2 (Leo2) :)

2010-09-21 @ 14:24:40

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0