Sakta men säkert...

....börjar så även jag förvandlas till en liten hispig hemmafru. Jag har redan gjort upp veckans alla middagar, vill ni veta vad vi ska äta?



Måndag: Korvstubbar med kantareller och basilika tomatsås med ris.

Tisadag: Kycklingwok med purjolök, banan, curry och cashewnötter

Onsdag: Tomatsoppa med tortelini (Prova det, för det är skitgott!)

Torsdag: Spagetti med tonfisksås, med röd och vitlök samt krossad tomat.

Fredag: Pastagratäng med kyckling, med gul lök, och tomatskivor i.

Lördag: Hmmm, I dont know, för gissa vad, vi sitter på planet då, hi hi hi, så antagligen miniförpackade kassler med nån minimal potatissallad och en ytterst snål flaska vin...?

Söndag: Hotellets superbuffé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0