Okej, lite kul är det ändå...

En snubbe har ertappats av polisen med att vara gift med två kvinnor samtidigt. Nu riskerar han två års fängelse, 1 för varje kvinna?

Japp, en svensk, inte ofta man hör om sånt i vårt avlånga banan-land. Nu undrar jag; Visste damerna om detta, eller har han levt ett sånt där störtskönt dubbelliv?
Fru, Felix köttbullar  och några ungar på ena sidan kommunen, samt supersofistikerad karriärskvinna med rödvin på andra sidan.


Jag undrar, förutsatt att de inte visste om varann, om han hade ångest varje gång det ringde i mobilen när ha var med någon av sina fruar. Det skulle jag ha. Mega ångest. Fast mega kul också.

Jag utmanar er att våga testa, any takers?

Kommentarer
Postat av: kicki

skulle du tycka det var kul om du var en av de två???? Tveksamt

2010-09-25 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0