Nu ska ni höra...

... senaste av dokusåpor är på ingång, lyssna och förundras;

Ett gäng blivande brudar tävlar om skönhetsoperationer, varje vecka får de nya uppdrag, så som att planera bästa bröllopsresan, eller skriva bästa äktenskapslöftet osv. Vinnaren varje vecka får välja en skönhetsoperation från sin personliga operationsönskelista.



Vilken grej! Jag blir alldeles darrig när jag läser om såna här fantastiska program idéer!

Den stora finalen är såklart på bröllopsdagen då brudgummen får se sin brud för första gången framme vid altaret. När han lyfter på hennes slöja för att kyssa henne, får han se henne för allra första gången.

Nu sitter jag och funderar på vem av mina flickvänner som jag kan anmäla till den här succén, några förslag?



Det finns egentligen bara en sak som bekymrar mig; Fula människor tenderar ju att nöja sig med en partner i samma bottenskikt. Vad händer när odjurets fru har blivit omopererad till en skönhet? Jag gissar att äktenskapet varar kortare än ett Hollywood bröllop...

Ja ja, men sen har hon ju sina tuttar, läppar, snygga näsan och ett sjuhelsikes jäkla ansiktslyft.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men herregud, det där kallar jag en extrem makeover! Vilka före och efter bilder.

2010-09-22 @ 15:49:33

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0