Nä, jag har faktiskt inte tid...

...med allt bloggande just nu, jag har ju gift mig för tusan och fortfarande inte fått mitt efternamn, tydligen måste man ägna hela sin tid åt att ringa runt till Sveriges alla rikspuckon för att tillslut bli skickade till ett helt annat rikspucko. I give up!

Som om inte det vore nog, blev vi ju matförgiftade av jävla fritidsresor och de behöver en uppsats med bevis material innan de tänker inse att deras restaurangchef är en idiot.

Men sen har jag ju 177 bröllopsbilder som ska skickas ut till nära och kära, det är det enda roliga jag har att ta itu med idag, men det gör ju att bloggen blir liiite lidande.

Jamen var sura då, ni är inte lite fräcka ni, förväntar er fantastiska bilder och nya elakheter varje dag, hade det här varit en normal blogg hade ni fått glo på fotografier av vad jag äter till lunch och hjärndöda texter som;

"Mmmm, sallad med kyckling i, hi hi hi, jättegott!"

Så nu hoppas jag att ni har lärt er hur bra ni faktiskt har det. Basta.

Kommentarer
Postat av: Nate

Haha true!

2010-09-23 @ 07:11:08
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0