Lovely!



Det här med valvakan är ju riktigt spännande som omröstningen i melodifestivalen, typ, fast med mindre glitter, show och lösögonfransar. Men, men, me like.

Vad jag skulle uppskatta till nästa valvaka är om några riktiga schlagerbögar får hålla lite mer i trådarna.

Jag vill definitivt se lite djärvare val av kläder på gubbarna, lite mindre förnekande av misslyckande från partierna och när som helst ska musik sättas på och i sann musikalanda ska hela partiet ställa sig upp och börja dansa och showa loss. Det vore nåt det, nåt som kanske kan pigga upp alla som inte röstat på MP, M, SD som var de enda partier som inte tappat anhängare.

Vad säger ni flickor ska vi kasta oss ut politiskt och bilda ett parti som ägnar sig helhjärtat åt mänskliga rättigheter såsom, shopping, botox och fantastiska spandex-trosor som drar ihop våra fladdriga lår? Är ni med mig?
Vad vi skulle heta? Vad säger ni om - FO? Fuck Of Kort och gott.

"Fuck Of - Jag behöver visst de här skorna!" Ååååh jag kan redan se våra första banderoller, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0