Kommer polisen och hämtar mig nu?

Nähä, mina böcker ratades totalt på loppmarknaden, kunde ju inte gärna jag veta, att det här var en lite finare loppmarkand, men tydligen så var mina utrensade böcker en skymf mot hela loppis-branschen.

Jag: Men de här då? Ett komplett uppslagsverk!

Snobb-föreståndaren: Och då ställer jag en motfråga, har du hört talas om internet? Mmmm, trodde väl det, det är väl knappast nån som i dagens samhälle får för sig att vilja slå upp något i ett uppslagsverk.

Så nu har jag skamsen förflyttat mig från Nynäshamns möbelförmedling till pappersinsamlingen, där jag mycket diskret har kastat mina ratade böcker. Kan jag bli arresterad för det här?



Längtar tillbaks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0