Jag föreslår...

...akut löneförhandling, sug tag i chefen redan idag och kräv mer pengar bums.

Ny forskning visar att högre lön gör människor lyckligare.
Lyckligast är man tydligen om ens årslön ligger på 560 000:- därefter går det inte att bli lyckligare (vilket jag personligen tror är lögn) så då vet ni, veckans mål; Högre lön!

Men ni kan också börja jobba svart, man får aldrig underskatta lyckan av lite skattefiffel, ni skulle ju kunna ta ett knäck som lagerarbetare hos Spendrups, jag har hört att dom tjänar galna pengar på att lyfta bira. Tydligen är deras personalparkering som att besöka en exclusiv bilutställning, vore något för Theos lilla fruga kanske...




Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0