En liten Abdallah kanske?

Min kusse är gravid. Lite lagom gravid, inte smällfet än, så där ni vet så att man ryggar baklänges och medlidsamt slår ner blicken för att hon har blivit så groteskt stor, typ, ingen lögn i världen kan få henne på bättre humör nu ändå, så det är bäst att vara tyst. Inte så stor än alltså.

Ändå går hon och gruvar sig. Hennes son heter Leo och hon misstänker att Leo kommer att få en lillebror, vad sjutton ska då lillebror heta? Har ni något förslag?

Nästan 30% av föräldrarna ångrar namnet på sina barn, så det här är superviktigt. Det måste ju matcha med syskonens namn också, och det är mycket lättare att göra med flicknamn, eftersom att nästan alla slutar på A.

Leo och Ludwig? Leo och Lasse? (Jag gillar Lasse, jag tycker att det låter så gulligt, inte Lars, men Lasse) Leo och Liam? Leo och Linus eller Leo och Love?

Personligen gillar jag namnet Love, en av skolans absolut snyggaste killar hette Love, så antagligen är det därför...

Andra pojknamn jag gillar är Melvin, Victor, Calvin, Jack, Isak och Pontus.

Vilket är det bästa pojknamnet tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Woho...vilken ära att få ett eget inlägg i din blogg. Och JA, jag tar gäna emot alla namnförslag som finns.

Av de förslagna namnen så gillar vi Liam men på nått sätt känns det lite fantasilöst att slå ihop Leo och Liam, blir på nått sätt samma lika. Jack och Lovehar jag kämpat för men får inte så mycket gehör för. Damn it!

Lasse...oh no, Victor heter Leos kusin (som ska få ettsyskon 5 veckor efter oss) och Isak får mig att tänka på Patrik Isaksson som jag inte ...ja å så...

Sedan har vi.... Eddie. Like! Dock måste jag nog dra igång en tydligare kampanj för detta namn då jag möts bara av ett frågetecken.

Mer namn, please!!! :)

2010-09-24 @ 10:03:13
URL: http://wernerhome.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0