Alltså finns det hopp!

Nu ska jag tipsa er om att min vän Natalie skriver en blogg som är lite sjuk, men på ett positivt och djupt upprörande sätt, onlynate.wordpress.com gå in och spana in den. Natalie är en hard working girl som jobbar i modebranschen sen hundra år tillbaka och mest i världen älskar sina bebisar över allt annat. Nu är det ju iof. inga riktiga bebisar utan bara två... Mmmm, får ni se när ni går in.
My God jag är bra på cliffhangers!

Min vän Natalie



Jag har också fått ett tips av en kul läsare som skriver en renodlad sexblogg, lite udda, tydligen attraherar min blogg lite mer vågade läsare och bloggare, vilken tur, jag var så rädd för att ni alla skulle vara astråkiga, tydligen finns det hopp. Så nu går ni in och porrar loss och lär er, jag ska ha ett litet sex-test med er här sen, jag vill ju inte att ni ska få röda prickar. eroooticaaa.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0