Vad är väl ett affrokrull...

Idag hade vi en liten middagsbjudning för några vänner, Lasse och Elena, våra barn går i samma klass så det var förstås världens röj.

De hade med sig det här ljuvliga affrokrullet i en liten kruka till oss


Super gulligt och kreativt, en kruka full med persilja, och vad behöver man då...


Jo men den här supersmarta kryddsaxen som enkelt och smidigt klipper ens växande kryddor i lagom stora bitar, love it!

Theo lagade jättegod mat åt oss, supergryta, jag vet inte om ni ser det här, men han stylade för mig genom att tända eld på grytan, ser ni att det flammar lite? Att ha en kock är det bästa som finns...

Nu har gästerna gått hem och jag har smugit mig in i badrummet och bloggar för er, som ni ser är jag inte helt ensam...

...och därför ser jag så glad ut...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi väntar på en inbjudan!!!!!Kicki & Peter

2010-10-17 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0