Tillslut tröttnade jag...

.. och gick tvångsmässigt in och ändrade Theos profil till "Gift" på FB.
Jag hade velat kryssa i "Extremt-jätte.gift" men det fanns inte en sån ruta.

Jag noterade också att Theo inte har hår på sin profilbild som uppskattningsvis är 3-4 år gammal.

För er som känner er djupt besvikna på Theo för att han aldrig är inne på sin lilla FB sida så kan jag bara berätta att det är inte för att han vill vara oartig. He just dont care.

Så om man vill se hur Theo faktiskt ser ut i verkligheten får man kika på bilderna som jag lägger upp här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är bra söt!

2010-10-22 @ 15:13:11

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0