Spionerar på er...

Smyger in, utan att ni märker det och befinner mig  så nära er att jag nästan kan höra era andetag. Blir ni rädda nu?

 

Jag har varit inne på Theos FaceBook konto och tjålat bilder på er. Vad snygga ni ser ut, man känner ju inte igen er, borta är era små svarta hårstrån som tränger ut igenom vänstra näsborren, borta är kuddvecken som ni alltid har i ansiktet när ni dyker upp på jobbet och borta är den där lite äckliga vårtan som ni själva helst vill kalla för en vagel under ögat.

Det känns helt klart som om ni anstränger er mer med ert utseende när ni ska vara på FaceBook, än när ni kommer och käkar middag hos mig.

Inte ok, hör ni det!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0