Snart börjar Hollywood fruar igen

Ooooh så underbart, kan knappt vänta på att se dessa välfriserade, botox pumpade, stilett vandrandes primadonnor, och i höst har även en ny lite yngre hemmafru dykt upp, det behövs tycker jag, nån som visar det glammig livet med en bebisspya på axeln.


Ni hittar hennes blogg häääär



En blogg som ni absolut inte får missa, som är så himla härlig och uppiggande är ju Saint Marias blogg, som för övrigt har ca 24 000 läsare om dagen, vilket ger henne 2:a platsen på Bloggtoppen. På första plats ligger Carolina Gynnings blogg med ca 35 000 läsare om dagen. Helt sjukt. 35 000!

Okej, nog med nördig blogginfo för idag. Jag hoppas ni hittar nåt läsvärt så att era arbetsdagar går fortare ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0