Jag tror att ni får börja kalla mig för tant

Klockan har precis passerat halv elva på kvällen och jag är så trött att jag klipper med ögonen och måste hålla hårt i trappräcket när jag på stapplande ben försöker ta mig upp till sängen.

Är jag tant nu? Antagligen, kan tänka mig att minst hälften av mina vänner befinner sig på någon förfest i någon hipp lägenhet på Mariatorget just nu, sminkar sig och gör sig redo i en svart tuptopp för en supakul lördag på stan.
Själv har jag på mig svarta tubsockor. Från Intersport faktiskt.

Tubtopp

Tubsocka

Som jag önskar att jag såg ut i mina tubisar...


Kommentarer
Postat av: Camilla

2010-10-10 @ 13:50:54
Postat av: Camilla

Då får nog jag joina ditt gäng. Ett tubtopp skulle bara skrämma iväg alla jag möter. Tubisar är skönt men jag måste sänka mig lägre en så, stödstrumpor (oh My good!!!). Det bara nerför....hahaha! Vi får hoppas att Fantomen är en superwomen som kan hotta upp denna familj!

2010-10-10 @ 13:55:29

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0