Jag suger och suger ändå slaknar den?!

Vad gör jag för fel? Håller på att bli tokig, det spelar liksom ingen roll hur mycket jag än suger och slickar på den, den bara slaknar. Tillslut blir jag så irriterad att jag börjar dra med fingrarna för att forma till den, få lite styrsel liksom, men näe, den degar ner sig direkt, kommer omöjligt in i hålet. Får jag den inte styv snart så hoppar jag i sjön!!!
Ni som har gått på syslöjd kanske kan hjälpa mig, hur gör man egentligen för att trä en nål? Ska det vara så svårt att få tråden genom det där förbannade hålet?!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi som känner dig vet mycket väl att det inte är en jäkla sytråd du menar... oh no.... :)

2010-10-26 @ 10:57:02
Postat av: Anonym

den storryn var bra!!!

2010-10-26 @ 11:07:39

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0