Jag måste få berätta...

Jag såg en intervju med Michael Buble för några dagar sedan, programledaren bad honom att berätta en anekdot, vilket han gjorde.

Michael: En tjej kom fram till mig på en skivsignering och sa; Ger din penis privatlektioner?
Jag har hört mycket sexiga anspelningar förrut, men den här tog ändå priset. Jag bara gapade i några sekunder, varpå folk började skrika, Vad sa hon, vad sa hon?
Så jag ropade ut, Hon undrade om min penis ger ut privatlektioner!
Alla börjar busvissla och skrika, men då får jag syn på tjejen som sakt det. Hon ger mig en mördande blick och fräser; Jag frågade om din PIANIST ger privatlektioner, idiot!

Aj aj aj, man hör vad man vill höra, eller hur.

Ja, ja, han är ju sockersöt så han klarade sig säkert från en knytnäve, även om den nog hängde i luten ett tag.


Kommentarer
Postat av: Fredric

Är den här bloggen ett skämt eller?

Jag hoppas i alla fall att din man lämnar dej för en yngre och snyggare kvinna för det verkar han vara värd!

2010-10-12 @ 19:41:37
Postat av: Fredric

Glömde en sak är det inte dax för dej att börja jobba och avsäga dej föräldrarpeningen ? vill att du genast lämnar tillbaka våra skattepengar din lata sega odugliga slöfock.

2010-10-12 @ 20:17:17
Postat av: Agnes

Bry dig inte om Fredric, han är bara avundsjuk för att du är så cool! ;D

2011-11-17 @ 22:44:18
Postat av: Erika

Hahaha, man hör det man vill höra XD

2011-12-03 @ 19:53:43
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0