Hur orkar folk?

Hon lever farligt lilla Pernilla Wahlgren. Härom veckan skrev hon på sin blogg att hon tyckte att det var ytterst märkligt hur folk på allvar stod och köade i timmar för att få handla på Ullareds varuhus. Sen var hon liiiite för våghalsig och la till, och vad är det för några som handlar där egentligen, hur beter dom sig...



Mmmm, det tog två sekunder sen hade nära 300 persone börjat hata lilla Pernilla, och då menar jag verkligen HATA!

Kommentarerna till det inlägget ä helt sjuka typ; Äckliga jävla öveklasskärring eller Fy faan jag hoppas att ditt liv går åt helvete, eller Vad vidig du är som ser ner på folk stackars stackars dina barn. Det tar liksom aldrig slut.



Men hur orkar folk? Folk har på allvar skivit att det varit hennes trogna fans i 20 år, men efter det här inlägget tänker jag aldrig mer läsa din blogg för du äcklar mig din falska jävul!

Artist småbarnsmamma och tydligen superhatad...

Jag tycke att det är så pinsamt när folk blir upprörda för absolut ingenting, jag blir så generad åt dessa Ullareds älskande psykopater att jag behöver en skämskudde. Naturligtvis skrev Expressen om det här och engagerade Ullareds VD, jag dör av skam för att vara svensk. Get a f-ing life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0