Hoppas du är nöjd nu, för mitt liv suger!

Åh dessa härliga utbrott från min sjuåring. Han är så jävulskt arg på mig nu för att jag har noll förståelse för hans mycket allvarliga magsjuka. Ni får symptomen här, vem vet, era barn kanske oxå är smittade.

Barnet som smittats visar enorm trötthet på morgonen och har enormt ont i magen, så ont att det nog är bäst att barnet får stanna hemma.

En timme senare visar barnet prov på sin livslust då barnet hoppar i sofforna, leker krig och klagar över att inga andra kompisar finns hemma att leka med.

Barnet har mycket svårt att äta svensk husmankost såsom kött, potatis, fiskpinnar och ris.

Barnet visar stor entusiasm och aptit när mamman köper med sig Mc Donalds, steker pannkakor eller köper hem pizza.

Barnet kan omöjligt förtära middagen med övrig familj då magontet gör sig påmint igen. Därimot är det inga problem för det lilla barnet att äta godis, chips och glass.

Barnet är endast mycket magsjuk på morgonen innan skolan börjar. På dagen härjar barnet som en AIK huligan i vardagsrummet helt oberörd av sitt magont. På kvällen innan det är dax att sova insjuknar barnet på nytt.

Barnets egna förslag på vad magontet kan bero på handlar främst om att mamman serverar tråkig och oätlig husmanskost.

Ja ni hör ju själva, imorgon är det jag som ringer vår husläkare, så orolig är jag. Jag undrar vad det här är för ett virus...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du funderat på om det är något i skolan som inte fungerar? Skulle säga att han visar tydliga tecken på att något onte är bra. Prata med läraren är mitt råd.

2010-10-15 @ 11:21:30
Postat av: Anonym

Han kanske behöver en paus hos sin farmor???????

2010-10-15 @ 11:31:37

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0