Världens längsta par har gift sig

 

Paret Hallquist bor - trots sitt svenskklingande efternamn inte i Stockholm utan i Stockton, Kalifornien, och mäter tillsammans 4,7 meter.

Wayne är 209,28 centimeter lång och Laurie 197,98 centimeter.

– Man får ett helt annat perspektiv här uppe och vi kan lätt hitta varandra i en folksamling, säger Laurie till nyhetsbyrån Reuters.

Jaha, grattis grattis! Jag hoppas ju på att mina barn kommer att bli långa, men jag undrar om inte det här paret hoppas att deras barn blir pyttekorta istället, typ inte mer än 185 cm eller så...

Om ni vill räkna ut hur långa era barn kommer att bli, så kan ni titta på hur långa era barn var på sin 2 års dag, sen dubblar ni den längden och så får ni svaret. Kan diffa någon cm, men lite kul är det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0