Vad kan det kosta?

Imorgon är det disco för lågstadiet.
Casper ska så klart gå, han har pratat om det i flera dagar nu, så imorgon smäller det. 30:- kostar inträdet, så det måste han ju ha, sen kanske en läsk kostar 10:- och en kexchoklad kostar 10:- Så då borde ju 50:- räcka.
NÅÅÅÅT!

Casper: Asså är du helt dum eller?! Chips kostar tie, kokosbollar kostar tre, smågodis kostar kanske 1 krona, styck asså, tablettask kostar typ fem, sen vill jag ha olika typer av läska, fanta, cola sprite. Ge mig 500 spänn!

Jag: Du får 60:- och blir det några pengar över så vill jag att du investerar i en miniräknare.

Casper: .... (Tystnad)

Ha, där fick han så han teg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0