Vad äckligt!

Nu har jag svalt ner spyan som steg upp i halsen alldeles nyss och kommit över den kittlande känslan att vilja kräkas på tangentbordet.

Morgan Freemans skiljsmässa är nämligen klar, så nu kan han äntligen få gifta sig med sin älskarinna, eller ska jag säga, hans barnbarn som han haft ett förhållande med sen hon var 17 år. Känner ni hur det fräter i halsen nu?

Den 74 åriga gamla pedofilen har ständigt förnekat ryktet om att han haft ett sexuellt förhållande med sitt sockersöta barnbarn och kallat ryktet "Rena dyngan" men men, tydligen så syftade han hela tiden på sig själv.

Nu undrar ni kanske hur han kan få gifta sig med sitt barnbarn? Jo det här är tydligen ett "styv barnbarn" och därför är det lagligt, men Morgan har alltid presenterat flickan som sitt barnbarn, vilket gör att hela förhållandet verkar minst sagt äckligt, osunt och vidrigt.

Jag tycker att det lilla gubbpervot vekar vara den som är mest "styv" av dom två.

Kommentarer
Postat av: Anna Löfgren

Hej finaste Anna!!

Du har en rolig blogg tycker jag:)

När ska vi ses? Vad gör du på torsdag??

Funderar på att åka till Ikea, följa?

Puss och kram

2010-11-09 @ 21:16:21
Postat av: Chaffismorsa

Men jävla skit! Nu måste jag ju hata Morgan, jag som alltid tyckt att han varit en bra skådis. Nu blev han ju bara ett äcklo! Fan oxå.

2010-11-10 @ 14:32:30
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0