Tursam dag?

När jag läste mitt horoskop i söndgsbilagan stod det klart och tydligt att på Tisdag har oxen sin stora turdag.

Nu framgår det inte helt tydligt för mig varför just den här dagen skulle vara speciellt lyckosam , eftersom dagen började med att Hugo vaknade klockan 05.30 och babblade högt, tills hela huset vaknade och engagerade sig i att han skulle somna om, han höll på fram till 06.50 (tio minuter innan väckarklockan ringer) där han plötsligt somnade som en stock igen.

Dessutom piskade snöblandat regn mig i anisktet när jag skulle skjutsa barnen till skolan. Så so far är jag inte direkt översvallande lycklig idag...

Ps. Kan det vara så, att eftersom att jag egentligen skulle fötts ett par veckor tidigare, typ i början av april, att jag egentligen är vädur? Ska böja läsa det horoskopet istället tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0