Skvaller


Pamela Andersson, 43 år har hon hunnit bli, gjorde ett gästframträdande för Indiska Big Brother. Tittarsiffrorna sköt såklart i höjden, men myndigheterna krävde att programmet skulle sändas betydligt senare på kvällen med tanke på Pamelas gigantiska tuttar. Pamela erbjöd sig vänligt nog att inte klä sig ett dugg opassande och verkligen skyla sig. Som ni ser på bilden så var inte alla beslutsfattare helt nöjda med hennes ansträngningar, desto gladare var tittarna.

Tara Reid (från bla American Pie) såg inte helt uppsvullen ut när hon spankulerade omkring i Paris. Fetast på hennes kropp var hennes knän, och det är ju aldrig riktigt snyggt. Mitt tips; Käka gröt.

 

Madonna har fått löss och löper tydligen amok i sitt hus, hon är helt hysterisk och vågar knappt röra sig. Självklat skyller hon allt på barnen, skulle jag också göra, de måste nämligen ha dragit med sig lössen hem från andra otvättade barn i klassen.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0