Så himla cool tjej

Jag har fått en ny idol, Tone Oppenstam, värsta superkvinnan.

"Q-Apartment ägs till 100% av Tone Oppenstam, känd både inom ett flertal egna bolag inom fastighet, industri och IT samt via toppengagerade jobb i Buch Eiendom, Telenor, Capgemini och TietoEnator."

Just nu är hon med i ett program som ni kan se på TV4 (eller TV4-play-när ni vill) Ladies På Östermalm. Hon har byggt upp flera bolag, bland annat äger hon Grand Hotel i Åre som hon renoverade för 70 miljoner, hon tjänar hur mycket stålar som helst, och det bästa av allt är att hon ser ut som en Barbie och antagligen alltid blir tagen för en blåst bimbo, enda tills hon öppnar munnen vill säga.

Lovely, precis så ska jag också bli när jag blir stor.

Kommentarer
Postat av: TEGE

Att skaka galler kanske inte är något att sträva efter. Upp som en sol, ned som en pannkaka. Och så visade det sig att hon var ett pucko ändå som glömde bort att man måste betala skatt.

2011-02-04 @ 10:55:44

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0