Risken finns att Theo flippar totalt...

...när han kommer hem, men det spelar ingen roll. Det är 5 minusgrader ut, det snöar, jag har tänt en brasa och jag... Jo det är faktiskt sant, jag julpyntar.

Först skulle jag bara göra lite mer rött i vardagsrummet, men i takt med att jag försiktigt bytte ut all höstdekor, så började det brinna i huvudet på mig, så detta pyntande har nu tagit mig helt bortom all kontroll!

Det känns som om jag svävar ovanför min kropp och viskar, inga tomtar, inga tomtar, och likt förbannat springer jag upp och ner till lillstugan och hämtar ner den ena tomten större än den andra. Jag behöver våååård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0