Nu sticker jag till Farsta en snabbis

Jag ska hänga lite i affärerna och sen plocka upp Theo för lite shopping på Ikea. Jag är lite arg på Ikea. Lite småsur sådär, jag tycker nämligen att de aldrig någonsin uppdaterar sitt sortiment, dessutom är väl ändå hela poängen med IKEA att de ska kunna kopiera dyra märkes möbler så att alla vi som är fattiga ska kunna köpa dem också?

1) Varför har de inte tagit fram någon "Real Flame" Dessa har varit populära nu i snart 6 år, och ännu ingen på IKEA?!



2) Varför kan de inte ta fram lite finare speglar med stuckaturer på?


3) Varför kan de inte pimpa upp sina sänggavlar, en säng ska utstråla; Gud vad mycket sex vi kan ha i den här! Inte; Lägg dig här och dö långsamt.



Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0