Men vem bryr sig?

Vi har jävligt dassiga mördare i Sverige, vi har inga terrorattacker och inga översvämningar, därför tvingas vi läsa om kvällstidningarnas toppnyheter som de senaste veckorna har handlat om en sak; Mutor till diverse politiker.

Vem bryr sig?
Tydligen fick Mona Sahlin gå på en gratis tennismatch, någon annan åkte bort med ett bensinföretag och åt middag, det här mina vänner är vad vi i Sverige har att uppröras över just nu.
JAG VILL LÄSA OM MORD OCH GOTTA MIG I MILJARDBEDRÄGERIER!!!!

Herre Gud, vad blir politikernas nästa ödesgrej som får ett helt land att svartna av avundsjuka.
Kanske skulle det räcka om Fredrik Reinfelt råkade gå in på damernas toalett, eller att kanske Maria Wetterstrand sorterade ner en plastbit i pappersinsamlingen.

Finns det inget med en gnutta nyhetsvärde i att skriva om just nu så kan ni väl fylla tidningen med lite smaskiga utländska nyheter, jag lovar att vi svenskar är redo för att läsa om verkliga händelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0