Laila baggar ur Idol

Läste i kvällstidningen att fröken Laila Bagge börjar känna av hur intresset för Idol avtar. Jag håller med. Efter uttagningarna så är det ju ganska segt att titta på 20 åringar som uppträder med nya kareoke dängor varje vecka.

Jag tycker att nästa års Idol ska vara tvärtom, bara dom sämsta går vidare från uttagningen, sen blir det betydligt mer underhållande för oss andra att se kalkonframträdandena.
Inte ens barnen vill längre se Idol här hemma. Jag efterlyser något roligt fredagsmysprogram till alla oss med massa barn. Kanske kan de också efter två-tre år byta ut underhållningen mot något nytt, mmm... Helt banbrytande tankegångar...


24 Karat kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: sarak

Hahaha Harald, din första kärlek

2010-11-24 @ 07:14:17

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0