Jag vill gnaga av mig armen....

...och kasta den på TV:n när jag ser på SVTs nya program "Ung & Bortskämd"

Vill ni bli lite sådär skönt provocerade ska ni kasta ett öga på filmen nedan.

Föreställ dig att du har en bebis som du vill göra allt för, gulla med, mata, rapa, klä i fina dyra kläder och naturligtvis städa upp efter.
Föreställ dig nu att din bebis är precis som alla andra bebisar med det lilla undantaget att din bebis nyss fyllde 22 år...


Gaaah! Vad gör ni med era barn mammor och pappor?!

Själv skulle jag anse att aga var mer än väl befogat när ens 24 årige dotter ringer sin mamma från jobbet och meddelar att nu har hon stigit upp ur sängen (klockan är 11.00) så nu kan mamman åka ifrån jobbet (6 mil)och duka upp frukosten. Och visst kommer lilla mamma med andan i halsen, för att sedan återvända till sin arbetsplats så att dottern kan shoppa på eftermiddagen. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0