Jag låtsas blogga

Men i själva verket kikar jag över dataskärmen och tjuvkikar på Top Gear. Jag kan riktigt höra hur ni chockat drar efter andan nu, Top Gear!? Ett killprogram om bilar?! What!?

Jag vet det är sjukt, perverst och skamligt - jag behöver vård!!!! Hade jag varit muslim nu hade dom väl stenat mig till döds.

Men räds icke mina väninnor, jag missar inte Cougar Town, jag har tvingat Theo att ladd... springa ut och köpa hem hela serien.

För er obildade misslyckade förtappade själar som inte spenderar tisdagskvällarna med att se denna sjukt roliga serie vill jag bara säga; Skärp er!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Åhh jag verkligen älskar ÄLSKAR den här serien. Hoppas du och jag sitter sådär när vi är gamla, dricker vin hela dagarna och mest hänger som man gjorde när man var 14år fast man har mycket schystare grejer och massa pengar.

2010-11-24 @ 08:35:16

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0