Jag har lagat en kalkon!

Idag testkörde vi receptet vi ska bjuda på, på julafton, my god vad gott det blev!
På min sida om släkten är man inte promt bunden till julskinka, köttbullar och prinskorv på julafton, vilket ju är skönt när man har barn och tvingas äta köttbullar och korv minst två dagar i veckan...



När ni sitter och tuggar på er torra julskinka, med er mosters otäcka Janssons frestelse, som för övrigt är så långt ifrån en frestelse man kan komma, och några sladdriga sillbitar bredvid en köttbulle, då kan ni ju tänka på oss och göra upp en plan för hur ni ska kunna gifta in er i våran släkt så att ni får äta en sån här smarrig kalkon istället, men tills dess....

Mo ha ha ha!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var väl typ 20 år sedan vi firade jul tillsammans. Kanske dags att göra något åt saken...vad som helst bara man får smaka kalkongubben.

2010-11-29 @ 08:03:40
Postat av: Anonym

Vi väntar med spänning på en inbjudan!! Kram Kicki

2010-12-01 @ 15:14:38

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0