Jag gör som man ska

Idag har den lilla tattarfamiljen spenderat barnbidraget i diverse butiker i Sickla köpkvarter.
För en gångsskull spenderade vi vartenda öre på barnen, trots att den lilla mamman hittade ett antal prylar som hon själv ville ha. Så vi gjorde faktiskt som man ska.

När man få bebis nummer tre så kan jag avslöja för er att barnbidraget blir betydligt större. Det är regerings sätt att tacka oss föräldrar som slarvat på fyllan för tredje gången.
Nästan 4000:- smackar Fredrik Reinfelt in på mitt konto varje månad, tack snälla söta för det.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hm... jag orkar inte med tre... fyllor ;) Vad får man för två?

2010-11-20 @ 23:31:10

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0