Igår....

....kom Sara och Pontus förbi oss och käkade middag. Så också deras bustjejer Stella och Alice, om jag utrycker mig så här, det var föräldrarna som stod för den lugna delen av tillställningen medan våra barn for runt som studsbollar i hela huset och ömsom skrek ömsom skvallarde på varandra och ömsom krävde att vi föräldrar hjälpte dem på med nya maskeradkläder.



När Stella hade ätit färdigt reste hon sig från bordet och sa med sin klara barnastämma;

"Tack för maten sa en kyckling
Jag vill inte diska vingen"


Där ser man hur socker kan göra barnen höga på riktigt, och nej, jag var inte så berusad så att jag såg/fotade dubbelt, Stella och Alice är enäggstvillingar, för att krångla till det.
Lyckligtvis hade Alice låst in sig på dagistoan dagen innan och klippt sitt hår till en hipp hockeyfrilla, så igår kunde till och med jag skilja dem åt.

Iaf. så var det väldigt trevligt, Sara och Pontus är ju alltid lika snygga, dessutom så fanns det vin. Massor av vin som effektivt dämpade ljudnivån och ångesten som kom när Lucas bjöd in tjejerna på mer läsk i sitt rum och jag fick krypa runt på alla fyra med hushållspapper för att torka upp den förbannade fantan som låg som en sjö mitt på mattan.

Ja ja, det var iaf. väldigt mysigt att ha dom här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0