Idag har det inte hänt...

...allt för spännande saker ute i landet. Ingenting, faktiskt, det var ju jobbigt, det betyder alltså att jag själv måste underhålla er med någon egen upplevelse som ska leva upp till att vara snaskigt, roligt eller bara fördummande.
Mmmm... Får suga lite på den karamellen känner jag....

Så länge kan jag avslöja att Heidi (hon som måste tejpa fast sin opererade näsa för att den inte ska trilla av) och det  lilla psykfallet Spencer nu har fått napp på en jobbannons.

Lite inspiration månne...?

Paret är ju utfattigt sedan de bränt alla sin miljoner de tjänade på dokusåpan The Hills i dödsdömda projekt såsom, Hedies karrär som sångerska och Spencers karriär som paparazzi fotograf, men nu ser paret äntligen ljuset i tunneln, de erbjuds nämligen tjänsten som regisörer till en ny filmsatsning, de är nog själaglada nu och att det är porrfilmer som de ska få regisera ser de bara som extra utmanande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0