Helgens filmtips

Nu ska ni får ett riktigt bra filmtips enligt Annas finaste kriterier.

The Joneses eller "Familjen Jones" som den översattes till, det här är en perfekt film till alla som bara vill njuta med ögonen i två timmar, utan att behöva engegera sig i världens mest invecklade handling, lovely.

Filmen handlar om en helt perfekt familj som flyttar in på fina gatan.
Allt de gör är perfekt och felfritt, deras kläder, prylar och inredning håller högsta klass och ganska snart börjar grannarna bota sin avundsjuka med att köpa samma saker för att hålla jämna steg.
Det grannarna inte vet är att familjen Jones jobbar för ett marknadsföringsföretag med att sälja en perfekt livsstil så att människorna runt omkring dem börjar handla prylarna de marknadsför, helt genialt.


Så om ni vill ha en lugn kväll tycker jag att ni genast ska ladda hem gå och hyra den här filmen, det kommer inte vara den bästa ni sett, men Demi Moore och David Duchovny är väldigt bra och filmen är helt klart bland de lyxigaste jag någonsin sett....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Å här kommer en helgfräckis :)



Mannen kom hem från arbetet och fann sin fru i badrummet, där hon stod med bar överkropp och beundrade sina bröst.



- Vad sysslar du med då?

- Vet du, sa hon, - jag var hos läkaren i dag och han sa att jag har bröst som en 25-åring!

- Jaså minsann. Hade han inga kommentarer till det 50-åriga arslet du dras med?

- Nix, vi talade överhuvudtaget inte om dig.

2010-11-05 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0